Autocorrecció d’una entrada passada (Les dones del MWC)

En una entrada passada sobre les dones del Mobile World Congress, vaig fer una afirmació rotunda sense contrastar-la prou ni enllaçar-la amb cap mitjà que la corroborés, i recentment he sabut que no és ben bé certa. Escric aquest post per a corregir-la.

La font ha estat la mateixa que inicialment em va transmetre la informació que vaig publicar en un principi, i no es pot citar perquè és una persona que ha treballat al MWC i que m’ho ha explicat cara a cara.

La informació errònia és que les noies no poden fer de xofers al MWC. Doncs bé, no és cert. Malgrat ser una notable minoria, sí que poden exercir aquesta feina igual que els nois.

Així doncs, em retracto d’allò que vaig publicar com a fet i que resulta que no ho era, però em mantinc en la línia de l’article en sí, que denunciava el paper de la dona al Mobile World Congress.

Berta Reventós

Anuncis
Autocorrecció d’una entrada passada (Les dones del MWC)

Deixa un comentari

